Book Blogger Hop; Lunch med levende forfattere og bokbloggere

Fredag og på tide med et nytt innlegg i forbindelse med Book Blogger Hop, arrangert av bokbloggen Ramblings of a Coffee Addicted Writer. Denne ukens spørsmål var "hvis jeg kunne hatt lunch med hvilke som helst levende forfattere og/eller bokbloggere, hvem hville jeg valgt og hvorfor?".


Når det gjelder bokbloggere, ville jeg valgt personene bak Betraktninger og Bok-Karete, siden vi er bekjente. 

Når det gjelder forfattere, ville jeg nok kanskje valgt Anne Rice, G. D. Falksen og Dani Hoots, siden jeg har en følelse av det det ville blitt noen interessante diskusjoner.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge