Omtale; MaddAddam av Margaret Atwood

I fjor fikk jeg tilsendt et leseeksemplar av boka MaddAddam av Margaret Atwood fra forlaget, og jeg har til slutt lest den.

Det er den siste boka i MaddAddam-trilogien, og omhandler en liten gruppe mennesker som strever med og overleve sammen med crakerne er skapt av den nå avdøde Crake for å erstatte menneskeheten. Med farlige dyr og de morderiske painballerne i nærheten må gruppa dra ut for å få slutt på problemene.

Jeg hadde gledet meg til å lese denne boka, men følte at deler av handlingen var mer basert på og gjenfortelle ting fra de to andre bøkene, bare fra en annen persons synsvinkel, noe som trakk litt ned for min del. Allikevel er boka fullt brukbar lesing.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge