Book Blogger Hop; Om hvor pålitelig jeg er angående omtaler av leseeksemplarer

Bokbloggen Ramblings of a Coffee Addicted Writer har som nevnt tidligere, temaet Book Blogger Hop. Denne ukens tema er om hvor pålitelig jeg er angående omtaler av leseeksemplarer fra forlag/forfattere jeg har lovet å skrive.

I løpet av disse tre og et halvt årene har jeg fått en del leseeksemplarer, og til nå har jeg fått lest og blogget majoriteten av dem. Det ligger noen fysiske bøker som jeg ikke har lest/blogget om ennå, i tillegg til noen bøker i pdf-format jeg har fått fra Library Thing, men de skal jeg lese før eller senere (de er ikke glemt, de er bare litt lengre nede på leselisten min). Og de bokturneene jeg har vært med på, har jeg hatt ingen problemer med å lese eller skrive om på den spesifikke datoen.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge