Book Blogger Hop; Det mest givende med å være bokblogger

Nytt tema på Book Blogger Hop takket være bloggen Ramblings of a Coffee Addicted Writer, og denne ukens tema er "det mest givende med å være bokblogger".

Selv sliter jeg med å påpeke bare en enkelt ting, så jeg tenkte å nevne både inspirasjonen og nettverket av "bokfolk".

Etter jeg begynte blogginga, har jeg fått mer inspirasjon til å lese bøker, enten det er via andre bokbloggere, det å følge litt med på diverse bokrelaterte nettsteder (som forlag, Goodreads etc), eller andre steder. Humoristisk nok har jeg faktisk til og med fått bok-relatert inspirasjon via universitetsstudiene.

Det andre jeg nevnte, var nettverket av "bokfolk"; enkelte hyggelige forlagsfolk eller forfattere som spør om jeg ønsker meg leseeksemplar av en viss bok, eller lesere og andre bloggere som kommenterer på bloggen (selv om jeg kan innrømme at jeg har et forbedringspotensial når det gjelder min egen kommentering av andre bokblogger). Jeg har til og med opplevd at en av favorittforfatterne mine fra USA har sendt meg en mail på Facebook og spurt om jeg ville ha et leseeksemplar av den nyeste boka hennes (det var i fjor en gang).

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge