Pop-up bokhandel i Stavanger

Leste på Stavanger Aftenblad sine nettsider for noen dager siden at det hadde dukket opp en pop-up bokhandel i Søregata (eller Søragadå som en sier her i distriktet). Siden jeg uansett måtte innom Stavanger for å bytte fra buss til tog for å komme meg hjem etter semesterets siste eksamen idag, tenkte jeg at jeg allikevel kunne stikke innom.

Pop-up bokhandelen er et samarbeid mellom de to lokale forlagene Pelikanen og Wigestrand, og blant det en kan finne, er blant annet krim, diktsamlinger og lokalhistorie. Personlig endte jeg endte opp med å kjøpe krimbøkene "Bak stengte dører" og "Sanger til Gry" av Lars Helle, og siden det faktisk var forfatteren selv som stod i kassen idag, fikk jeg til og med bøkene signert.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge