Topp 10 Tirsdag; 10 ting som gjør livet som leser/bokblogger lettere

Nok en tirsdag og nytt topp ti tema, takket være The Broke and the Bookish. Denne ukens tema er ting som gjør livet som leser/bokblogger lettere.

Min liste er som følger
  1. Bokelskere.no (som gjør at jeg kan ha litt styr på lesestoffet mitt)
  2. Biblioteker (enten det er folkebibliotek eller biblioteket på campus)
  3. Diverse notatbøker (til å skrive sitater etc)
  4. Amazon.uk (greit nok at en må betale portoen, men om ikke annet har de kjappere leveringstid enn den amerikanske Amazon)
  5. LibraryThing (har fått tak i noen leseeksemplarer i pdf-format der)
  6. Internett på generelt basis (blant annet til å finne informasjon)
  7. Kaffi og te (til å holde meg våken hvis det trengs)
  8. Sjokolade (trengs det egentlig noen forklaring på den, unntatt at det smaker godt?)
  9. Bokmerker (så jeg slipper å få de hersens "eselørene" oppi hjørnene på bøkene)
  10. Det at jeg kan engelsk (som mer eller mindre åpner opp for en helt annen litteratur-verden, med bøker som ikke har blitt oversatt til norsk)

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge